Referat fra generalforsamlingen onsdag den 18.august 2021
Til alle medlemmer i Fredericia – Vejle Håndbolddommer Klub
Tak for en god aften i går til generalforsamlingen 😊
Hermed følger referatet, som også vil komme på hjemmesiden i løbet af de næste dage: Generalforsamling FVHD 2021 referat
Derudover er invitationen til fællesspisning på Flammen den 11. september også vedhæftet: Fællesspisning Flammen
Tilmelding til Josefine på josefinekusk@live.dk eller 4277 6058 senest den 2. september.
Afsluttende vil jeg benytte lejligheden til at sige tak til jer alle for de mange pæne ord, jeg har fået.
Det har været en ære, at få lov til at være formand for dommerklubben – og jeg har nydt hvert et sekund.
Jeg er rigtig stolt over, at der er mange personer, som er villige til at drive dommerklubben videre med de samme gode værdier.
Jeg vil i fremtiden glæde mig til at komme i dommerklubben som medlem.
Jeg takker af herfra!
Vi ses helt sikkert ude i hallerne
I ønskes alle en rigtig god sæson 😊
De bedste hilsner – og på vegne af bestyrelsen,
Jonas Primdahl
Med venlig hilsen
Jonas Primdahl
Mobil: 2835 7120
Mail: jonasprimdahl2009@hotmail.com

